zaterdag 5 mei 2012

Het tuincentrum, druktemakertjes,cavia's en konijntjes.


Het was vandaag een drukke dag!

Vanmorgen als eerste het vrouwtje geholpen met het huishouden.... de kleine zuigmond van de stofzuiger verstopt, de spons uit het water gevist en het gele doekje 'vermoord'. 
De baas was met Fellow aan het trainen dus we hadden alle tijd om samen eens goed de boel schoon te maken.
Al die hondenharen... je zou er tureluurs van worden.

Tot onze grote verrassing kwamen  de baas en Fellow al rond de klok van tweeën weer thuis.
Fellow had goed zijn best gedaan en onder het motto 'goed is goed' zijn zij huiswaarts gekeerd.

Veel tijd om met Fellow bij te beppen had ik niet want hupsakee... mocht ik mee in de auto.
En weet je waar we naar toe gingen? Naar Groenrijk, HET tuincentrum in Goes.
Hieronder een impressie...


Plantjes... boompjes, snuisterijen.... allemaal niet interessant. Propjes die op de grond liggen zijn daarentegen wel de moeite waard om aandacht aan te schenken.


Parmantig zittend in mijn "Dweezil- mobiel" kon ik alles goed overzien en had ik veel bekijks.


En wat hebben ze daar veel speeltjes en brokjes en botjes en piepjes. In allerlei soorten en maten, ik kon geen keus maken.

Op de weg terug naar huis zijn we nog even langs Daan en Kendra gereden.
Hier werden we hartelijk begroet door hun chihuahua, keeshond en boerenfoxje. Alle drie zijn ze een stuk kleiner dan mij maar een geluid dat ze maken.... wat een druktemakers!

We hebben ook kennis gemaakt met de cavia's en de konijntjes. Daan heeft een groot buitenverblijf voor ze gemaakt, het lijkt wel een hotel!
Mô'k ôk è....

Al met al weer een geslaagde dag!

Dweezil



Geen opmerkingen:

Een reactie posten